Gülben Ergen - Süpriz Aşkım

10 Nisan 2008 Perşembe



Ne parada ne pulda aklım hep sende

Yanımda ol yeter gözüm yok yükseklerde

Bir kerecik vapura binip

bir çay içsek

Martılara simit atıp biraz dertleşsek

Bir kibrit çaksana ça ça çaksana

Yıldızlar kayarken bize bir dilek tutsana

Bir güzellik yapsana ya ya yapsana

Elaleme inat kalkıp elimden tutsana

Süpriz


Adımızı göklere yazdırdım

Aşkı da arasına kondurdum

Üstüne yıldız çaktırdım

Sürpriz süpriz süpriz aşkım

Adımızı göklere yazdırdım

Aşkı da arasına kondurdum

Üstüne yıldız çaktırdım

Sürpriz süpriz süpriz aşkım

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu şarkıyı çok beğendim diyebiliriz ama yinede beğedim yeni şarkılar çıkarırsa çok memnun oluruz.gülnben ergen sen çokkkk yaşa....

Adsız dedi ki...

benim adım kübra biz seneye bölüm seçeceğiz bu bölümler web tasarımı ve veri tabanı sizce hangisini seçmeliyiz.sınıfca kararsısız.ama veri tabanında iş bulma imkanı daka kolay ama çok zor bi bölüm sizce hangisini seçelim msn adresimi veriyim oraya yazın by saygılarımı sunarım.kubra_liselim_06@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merraba ben büşra güzel şarkııı aslında

Adsız dedi ki...

selammm gene bennn büşra şarkı züperr yaa

Adsız dedi ki...

ama modası geçtii bununnn

Adsız dedi ki...

selam ben serkan şarkı çok gzl
msn adresimm bjk_serkan_03@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BENCE GÜLBEN ERGEN DAHA İYİ BİR KLİB ÇEKEBİLİRDİ ŞARKISINA GÖRE